Les dues sessions de la jornada al programa Escola i Empresa han anat a càrrec de Martí Casamajó, soci de l’empresa de consultoria Everis, que compta amb més de 13000 treballadors a tot el món. Everis centra la seva activitat principalment en la consultoria tecnològica.

Casamajó ha xerrat durant dues hores amb els alumnes de 4t d’ESO de molts temes relacionats tant amb la seva carrera professional com d’alguns dels projectes en els que han treballat últimament. La sessió ha estat rica en debats sorgits espontàniament a partir de les preguntes que anaven fent els alumnes, tals com la importància de la honestedat a l’empresa, o de la capacitat de treballar en equip.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial