l’INS Pla de l’Estany de Banyoles, ha rebut la visita del directiu de COMEXI Manel Xifra.

Comexi Group és una empresa de caràcter familiar nascuda en 1954 a Girona.

Els alumnes han pogut escoltar en primera persona perquè Comexi Group Industries és avui dia una empresa líder a nivell mundial com subministradora de maquinaria i serveis del sector de la conversió d’envàs flexible.

Els alumnes han fet preguntes i han valorat entre tots les habilitats més importants que es requereixen per ser empresari, o la formació.

En Manel ha remarcat la importància de que les empreses cada vegada més tinguin cura amb el medi ambient i siguin útils a la societat.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial