Escola i Empresa ha visitat l’INS Pla de l’Estany de Banyoles. En aquesta ocasió ha estat Joan Agustí, Director de les empreses Manxa. Joan Agustí ha realitzat una sessió doble amb els alumnes de 4t d’Eso i 1r de batxillerat.

La sessió ha estat dinàmica i han començat explicant la seva trajectòria com a director de les empreses que representa des de 1979, indicant el seu càrrec com a Conseller delegat i arribant a les tasques del dia a dia d’un empresari.

Al final de la sessió s’ha detectat entre tots els alumnes, quines serien les habilitats necessàries per assolir a ser un bon empresari o emprenedor.

Els alumnes han estat força participatius en tots dos cursos.