En la sessió d’avui del programa Escola i Empresa, Pau Agulló, fundador i director de Kernel Analytics, ha dut a terme una sessió intensa davant de prop de 40 alumnes de cicles formatius del centre badaloní. Kernel Analytics és una empresa de consultoria centrada en l’anàlisis del que s’anomena Big Data. En poc més de 4 anys han crescut fins a ser 25 persones i treballen amb clients arreu de l’estat espanyol.

Agulló ha explicat als alumnes que ell no va començar la seva carrera pensant que seria emprenedor algun dia, però després de treballar un temps en altres empreses va decidir llençar-s’hi. També els hi ha aconsellat que intentin dedicar-se a allò que realment els motiva, ja que molta part de la nostra vida la passarem treballant i fent-ho en quelcom que no ens interessa ens portarà a estar insatisfets permanentment.