l’INS Premià de Mar, un dels centres més fidels del programa, de la localitat homònima del Maresme ha rebut la visita del directiu de Quadis Pere Carles, qui ha dirigit un parell de sessions del programa Escola i Empresa pels alumnes de 4t d’ESO del centre. Quadis és una empresa que gestiona una xarxa de concessionaris de cotxes i també una xarxa de tallers de reparació, que va començar just després de la Guerra Civil en un període d’extremes dificultats quan el seu fundador va decidir, quasi per casualitat, començar un taller de reparació de cotxes, aleshores quasi inexistents a les carreteres espanyoles.

Carles ha debatut intensament amb els alumnes durant les dues sessions, sobre temes tan variats com la gestió d’una empresa, el treball en equip, les habilitats més importants que es requereixen per ser empresari, o la formació. Per Carles les empreses han d’integrar-se i ser útils a la societat.