El grup Bon Preu té actualment més de 6000 treballadors però va començar la seva singladura en una tenda dedicada a la venta de bacallà en mercats locals. Joan Font és un dels artífex d’aquesta història d’èxit del món empresarial a Catalunya, com a Director General del Grup, i que avui ha dedicat una sessió del programa Escola i Empresa ha explicar això i molt més als alumnes de l’INS Quercus.

Font ha donat la seva visió del món de l’empresa a través de la seva experiència personal, i a través de les preguntes del grup d’alumnes presents a la sessió. Per a Joan Font les empreses han de generar riquesa pel lloc on es desenvolupa la seva activitat, que va lligat a un dels objectius clars de tota activitat empresarial: ser rendible.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial