El grup Bon Preu té actualment més de 6000 treballadors però va començar la seva singladura en una tenda dedicada a la venta de bacallà en mercats locals. Joan Font és un dels artífex d’aquesta història d’èxit del món empresarial a Catalunya, com a Director General del Grup, i que avui ha dedicat una sessió del programa Escola i Empresa ha explicar això i molt més als alumnes de l’INS Quercus.

Font ha donat la seva visió del món de l’empresa a través de la seva experiència personal, i a través de les preguntes del grup d’alumnes presents a la sessió. Per a Joan Font les empreses han de generar riquesa pel lloc on es desenvolupa la seva activitat, que va lligat a un dels objectius clars de tota activitat empresarial: ser rendible.