Com cada setmana, el programa escola i empresa ha continuat acostant empresaris a les escoles de Catalunya per parlar de manera planera del món de l’empresa. En aquest cas, Josep Martínez Vila, membre de l’associació Barcelona Global, s’ha acostat a l’INS Rafael Casanova, a Sant Boi de Llobregat, per compartir experiències amb els alumnes de 2n de batxillerat del centre.

Martínez Vila és Conseller Delegat de Saba, l’empresa de gestió d’espais d’aparcament que opera a la península ibèrica i n’és un dels líders del mercat.  A banda d’explicar la seva experiència personal com a empresari, Martínez Vila ha debatut amb els alumnes sobre les preocupacions que tenen aquells que estan en una posició com la seva, essencialment la de ser capaç de satisfer les tres forces que conflueixen en una empresa: els accionistes, els treballadors i la societat.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial