Per aquesta primera setmana de desembre, el programa Escola i Empresa ha arribat fins a Malgrat de Mar, a l’INS Ramon Dauder. El senyor David Marin ha impartit dues sessions pels alumnes de 1r de batxillerat i pels alumnes de cicles formatius. Marín és el fundador de l’empresa de geotècnia Inaccés, són una de les empreses més importants dins aquest sector, un sector que per altra banda és relativament petit dins el món de l’enginyeria.

Marín ha aexplicat que va decidir ser empresari perquè va tenir un idea i la va voler tirar endavant amb tota la il.lusió i empenta. No hi ha una carrera definida que ens porti a ser empresaris, tothom ho pot ser em dedicació i ganes. Avui dia però, Marín creu que hi ha una cosa essencial i aquesta és apendre anglès, ja que aquesta és la llengua amb la pràcticament es garanteix lel poder-se comunicar arreu del món.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial