Seguim apropant el món de l’empresa a les escoles de Catalunya. El programa Escola i Empresa comença el nou curs escolar 2019-2020 a la província de Girona, concretament a l’institut Ramón Muntaner, situat al carrer Sant Pau de Figueres.
Aquest 4 de novembre de 2019, en Xim Raurich, General Manager del Grup Tramuntana, ha dut a terme una sessió als alumnes del GM d’ajut a la dependència i GS d’integració social.

Els 45 alumnes han compartit una bona estona amb el ponent. En Xim ha sabut copsar l’atenció dels i les alumnes que li han fet preguntes interessants i han participat a l’hora d’interpretar les habilitats que destaquen davant un bon empresari. En Xim també els hi ha fet menció de l’importància que té avui dia l’RSC -responsabilitat social corporativa- a les empreses.