Seguim apropant el món de l’empresa a les escoles de Catalunya. El programa Escola i Empresa comença el nou curs escolar 2019-2020 a la província de Girona, concretament a l’institut Ramón Muntaner, situat al carrer Sant Pau de Figueres.
Aquest 4 de novembre de 2019, en Xim Raurich, General Manager del Grup Tramuntana, ha dut a terme una sessió als alumnes del GM d’ajut a la dependència i GS d’integració social.

Els 45 alumnes han compartit una bona estona amb el ponent. En Xim ha sabut copsar l’atenció dels i les alumnes que li han fet preguntes interessants i han participat a l’hora d’interpretar les habilitats que destaquen davant un bon empresari. En Xim també els hi ha fet menció de l’importància que té avui dia l’RSC -responsabilitat social corporativa- a les empreses.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de TerrassaCoatresa Inaccés Irestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial