El programa Escola i Empresa ha fet una visita a l’INS Roquetes de Tarragona. L’encarregat de la sessió ha estat Ramon Bel, que ha participat per primera vegada com a ponent del programa. Bel és directiu de BelMobel, una empresa que comercialitza mobles per la llar.

Bel ha explicat als alumnes d’on li venia la passió per emprendre, que va veure ja de ben petit essent capaç d’aconseguir més finançament que els seus companys en els viatges de final de curs quan anava a l’escola. A partir d’aquí la seva vida professional s’ha desenvolupat com a emprenedor. Bel ha encoratjat als alumnes que, sigui quina sigui la seva opció professional, una cosa que han de fer és apendre idiomes.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial