El programa Escola i Empresa s’ha desplaçat per primera vegada fins a l’Institut Salvador Sunyer de Salt.

Enric Paredes ha estat l’encarregat de fer la sessió als alumnes, ell és soci Director de l’empresa PAREDES ASSOCIATS, dedicada a l’assessorament d’empreses en consultoria i en l’àmbit Fiscal, laboral, economicofinancera, comptable, RRHH o protecció de dades.

El ponent i els alumnes dels cicles formatius de grau mitjà, han realitzat una sessió molt interessants.

Han escoltat i han participat de valent, fet preguntes sobre el món de l’empresa, demostrant molta curiositat en temes com les tasques dels dia a dia d’un empresari o les habilitats per arribar a ser un bon emprenedor.

L’Enric ha agraït moltíssim als alumnes l’interès i l’atenció que han mostrat durant tota la xerrada.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial