El programa Escola i Empresa s’ha acostat al Centre Salvador Sunyer i Aimerich de Salt. Aquesta vegada ha estat la empresària M. del Mar Nogareda l’encarregada de gaudir d’una sessió amb els alumnes del Cicle Formatiu del centre.

La M. del Mar Nogareda ha explicat la seva trajectòria laboral a l’empresa Hipra, una empresa dedicada a la recerca, producció i comercialització de productes farmacèutics veterinaris, i de la qual representa el càrrec de directora general.

La sessió ha permès apropar el món de l’emprenedoria als alumnes, fent que aquest sigui més real.
En aquesta sessió han participat una trentena d’alumnes i han mostrat molt d’interès i fins i tot alguns han mostrat inquietuds en el món empresarial.