El programa Escola i Empresa s’ha desplaçat fins a Sant Feliu de Guíxols, al centre INS Sant Feliu de Guíxols, on els alumnes de 1r batxillerat han participat d’una interessant xerrada a càrrec de Maria del Mar Nogareda, Directora General de HIPRA, empresa dedica a la recerca, producció i comercialització de productes per a la salut animal.

La xerrada dirigida als alumnes de primer de batxillerat de la matèria d’Economia de l’empresa, va ser molt amena i van seguir amb molt d’interès les explicacions i opinions de la Sra. Nogareda. També van poder debatre amb ella sobre les habilitats que ha de tenir una persona emprenedora.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial