Avui la ponent Georgina Comas de l’empresa TMComas, ha vingut a explicar la seva visió de l’empresari/a als alumnes de 1er de Batxillerat de l’INS St. Feliu.

La ponent a començant la sessió explicant que és propietària i fundadora d’algunes empreses, però que se centraria en la seva experiència com a directiva en l’empresa que va fundar el seu avi al 1952 i que es dedica a la mecànica de precisió. Després ha explicat què fa ella en el seu dia a dia, què significa ser empresària i també la importància de que hi hagi dones en alts càrrecs, tenint en compte el lideratge que en general desenvolupen.

La Georgina ha realitzat una sessió molt clara i amena, ha explicat amb molta sinceritat i empatia tot el que envolta el món empresarial, des de les habilitats per ser un bon/a empresari/a fins a consells per desenvolupar-se en el món laboral i empresarial; tot i que aquesta vegada els/les alumnes no han estat gaire participatius/ves.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial