El divendres 14 de novembre vam visitar l’Institut Santa Eugènia de Girona, un centre situat al barri de Santa Eugènia. En Miquel Boix ha estat l’encarregat de compartir una sessió doble amb els alumnes del centre.

En Miquel és soci fundador i gerent cial de l’empresa GSP S.L, una empresa dedicada a la venda de Hadware IBM, tant de sistemes servidors com de PC’s i fabricants de software SAP.

La primera sessió ha estat amb els alumnes de 1r de batxillerat social i la segona l’hem compartit amb els alumnes de 4t d’eso. Totes dues xerrades han estat força participatives, i en Miquel ha resolt alguns dubtes que els alumnes han compartit sobre el món empresarial.