Francesc Planas és conseller delegat de Prefabricats PlanasBiblox, una empresa especialitzada en la producció i muntatge d’elements de grans dimensions per als edificis industrials, civils o de serveis.

En aquesta sessió han participat uns 30 alumnes que han estat molt atents durant tota la xerrada. Els alumnes han fet preguntes molt interessants, han valorat la importància de cuidar a la gent amb la que hi treballes, que cal tenir una formació però sobretot, lo més important és fer les coses amb passió, il·lusió i ganes.

Entre tots han anat desgranant el significat de la paraula líder, amb la conclusió de que n’hi han de tots tipus.