Els alumnes de 4t d’Eso de l’Ins Santa Eugènia han passat una bona estona amb la xerrada que escola i empresa ha realitzat al seu centre.

En Francesc Planas ha estat l’encarregat de dirigir la sessió d’Escola i Empresa amb els i les alumnes de 4t d’ESO

Francesc Planas és conseller delegat de Prefabricats Planas, una empresa especialitzada en la producció i muntatge d’elements de grans dimensions per als edificis industrials, civils o de serveis.

Avui hem realitzat una sessió doble, en total han estat 52 els alumnes que han participat activament, compartint les seves inquietuds i fins i tot han generat debat amb el ponent creant una sessió molt dinàmica.