INS Santa Eugènia | 19-10-2021 | Jordi Sensepleda

Avui, dos grups de 4art d’ESO de l’IES Sta. Eugènia han rebut al ponent Jordi Senespleda, director de l’empresa TesaTape a Espanya, Portugal i Itàlia, que ofereix solucions adhesives per al món de la indústria.
El ponent ha destacat que a vegades no acabes treballant d’allò que has estudiat, i per tant ha animat als alumnes a obrir la ment a totes les possibilitats que ofereix el mercat. També ha parlat de que cada empresa té quatre pilars humans fonamentals: Els proveïdors, la societat, els clients i els empleats, i tenir molt en compte a tots ells fa que l’empresa funcioni.
Senespleda també ha destacat la importància dels idiomes, perquè ara mateix cal parlar almenys l’anglès perfectament, i també cal anar-se formant al llarg de la vida i especialitzar-te per poder destacar i tenir més possibilitats de crear un negoci o que algú et contracti.
La ponència ha acabat amb la reflexió sobre que tothom és bo en alguna cosa, i cadascú ha de trobar en què i potenciar-ho.