INS Serrallarga ha rebut la visita d’en Jordi Tarragona amb programa el Programa d’Escola i Empresa. En Jordi Tarragona, és advocat amb més de 35 anys d’experiència com a empresari. Al 1987 es va fer càrrec del grup d’empreses familiar Expomobi, que en aquells moments tenia 100 empleats fins als 500 al 2006.

Consultor especialitzat en el recolzament a la propietat de pimes i la implementació de solucions de continuïtat a les empreses familiars, Tarragona també és president de Comertia Expansió i Gestió d’Actius, i conseller delegat de La Muralla de Balaguer, així com columnista habitual dels diaris Expansión, La Vanguardia i el digital Via Empresa.

La xerrada ha captivat els 30 alumnes del CFGM de Gestió administrativa d’àmbit jurídic i Gestió administrativa comerç i màrqueting. En Jordi ha parlat de com la crisi econòmica del 2008 va fer tancar l’empresa familiar (Expomobi, amb més de 80 anys d’història) i ha aprofitat per explicar als alumnes el cicle vital de les empreses: “Només el 4% tenen més de 100 anys. Neixen, creixen, maduren, es reiventen o moren”, però ha deixat clar que el més important de qualsevol empresa son les persones que hi participen en ella.