Àlex Fenoll, CEO de Fenoll Cruells Industries (FCI Coating), ha debutat avui al programa Escola i Empresa amb una xerrada a l’INS de Terrassa. Fenoll Cruells és una empresa especialitzada en el recobriment i aplicacions de peces tècniques en polímers: poliuretans, silicones, cautxús sintètics i naturals.

Davant 13 alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior de Farmàcia, Fenoll ha explicat la importància de l’empresa en la societat -és a tot arreu- i el concepte d'”oportunitat”. “En qualsevol sector però especialmente en el farmacèutic és vital que domineu l’anglès i si podeu l’alemany”, ha indicat Fenoll, en un fructífer diàleg amb els estudiants.