El col·legi INS Vallbona de Granollers ha rebut la visita de Joan Miquel Torras, president del grup Zanini, un total 66 alumnes de 4t d’ESO han assistit a la xerrada. El grup Zanini és líder mundial en fabricació dels anomenats tapaboques, i altres accessoris al món de l’automoció.

El senyor Torras ha parlat amb els alumnes durant quasi una hora i mitja, destacant la necessitat de tenir una formació sòlida a la vegada que ha animant als alumnes a aprendre llengües més enllà de la materna per ser completament versàtils en el món professional que han d’encara en un futur pròxim.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial