Aquest passat 13 d’abril el centre INS Vicenç Vives, ha rebut la visita d’en David Nogareda, Conseller delegat d’Hipra, multinacional farmacèutica veterinària amb seu a Amer (Girona).

David Nogareda ha explicat als alumnes que han participat a la xerrada, com es va fundar l’empresa a l’any 71, amb la investigació, producció i comercialització dels seus productes per la salut animal i què han hagut de fet per arribar a convertir-se en referent mundial al sector i obrir mercat a Estats Units i Canadà.

Desprès entre tots els alumnes han debatut sobre les habilitats dels empresaris. David també els ha recordat la importància dels idiomes, especialment l’anglès.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial