Avui a l’INS Vilafant, alumnes de 1er i 2on del CFGM d’Activitats comercials han rebut virtualment al Juanjo Martínez, fundador de l’empresa Networkia, que ofereix solucions d’espais de treball compartits i flexibles.

El Juanjo els explica com va començar el seu negoci i després ens comenta el seu dia a dia a l’empresa, destacant que cada dia és diferent, però que sí que sempre hi ha moltes decisions a prendre. Comenta que ser empresari és com ser director d’una orquestra, ja que has de saber portar a la perfecció el teu equip i saber una mica del que fa cadascú.

Els/les alumnes han ajudat al Juanjo a descriure les habilitats que ha de tenir un/a bon/a empresari/a, i ell ha destacat l’honestedat i la innovació, entre moltes d’altres.

Per acabar, comenta que és important no tenir por a fracassar, ha animat als/a les nois/es  a arriscar-se, fer el que els agrada i tot i que en la situació actual les coses no es veuen molt clares, assegura que el seu negoci va començar a funcionar després de la gran crisis de fan uns anys, i per això creu fermament que la crisis és tant una amenaça com una oportunitat de reinventar-te.