Avui a l’INS Vilafant, alumnes de 1er i 2on del CFGM d’Activitats comercials han rebut virtualment al Juanjo Martínez, fundador de l’empresa Networkia, que ofereix solucions d’espais de treball compartits i flexibles.

El Juanjo els explica com va començar el seu negoci i després ens comenta el seu dia a dia a l’empresa, destacant que cada dia és diferent, però que sí que sempre hi ha moltes decisions a prendre. Comenta que ser empresari és com ser director d’una orquestra, ja que has de saber portar a la perfecció el teu equip i saber una mica del que fa cadascú.

Els/les alumnes han ajudat al Juanjo a descriure les habilitats que ha de tenir un/a bon/a empresari/a, i ell ha destacat l’honestedat i la innovació, entre moltes d’altres.

Per acabar, comenta que és important no tenir por a fracassar, ha animat als/a les nois/es  a arriscar-se, fer el que els agrada i tot i que en la situació actual les coses no es veuen molt clares, assegura que el seu negoci va començar a funcionar després de la gran crisis de fan uns anys, i per això creu fermament que la crisis és tant una amenaça com una oportunitat de reinventar-te.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de TerrassaCoatresa Inaccés Irestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial