Lluís Masvidal, fundador de l’empresa Plantinova, ha fet la seva primera sessió del programa Escola i Empresa a l’INS Vilatzara, a la localitat de Vilassar de Mar. Plantinova és una empresa que es dedica a la sel.lecció genètica de llavors de plantes per fer-les més resistents a malalties o més productives. És una empresa en creixement però que ja exporta la majoria de la seva producció.

Masvidal ha portat dues plantes de la seva producció i ha explicat als alumnes com funciona tota la cadena de valor que hi ha darrera de cadascuna d’elles. Masvidal ha parlat també dels reptes als que s’enfronta el món, que cada vegada s’està convertint en un món amb les ciutats més pobaldes, però que al mateix temps reclamen més espais verds i menys contaminació.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial