Gisela Valderrama és la directora de Climava, una de les empreses més importants de l’estat pel que fa a l’instal.lació integral i el manteniment, amb més de 40 anys d’experiència. Valderrama va acostar-se a l’Institut Montgròs, per dur a terme una xerrada dins el marc d’Escola i Empresa, el programa destinat a estudiants de secundària creat per FemCat, amb alumnes de 1r de batxillerat del centre.

Valderrama ha fet un resum de la història de l’empresa, desde la fundació per part del seu pare fins al moment que ella es va decidir a agafar les regnes del negoci. Per ella, una de les coses que més li preocupen és mantenir el seu equip motivat, i donar-los les eines necessàries perquè puguin fer bé la seva feina. Explica que una de les coses que els ha ajudat passar la crisi és justament el comptar amb un equip alineat amb uns objectius a llarg plaç.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial