Raimon Ripoll ha dut a terme avui una sessió dins el programa Escola i Empresa a l’Institut Angeleta Ferrer i Sensat de Sant Cugat del Vallès. Ripoll és soci -i responsable de Productes i Serveis- de l’empresa Deloitte.

La xerrada s’ha desenvolupat amb l’esquema habitual de FemCat, amb unes dinàmiques de grup participatives entre els alumnes -que eren 51 de primer de Batxillerat- i el ponent que donen lloc a intercanvis que permeten acostar les realitats tant de l’empresari com dels estudiants. “A Deloitte tenim tres objectius: aportar valor als nostres clients; aportar valor als nostres professionals; i donar un retorn a la societat amb acció social”, ha indicat Ripoll.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial