Raimon Ripoll ha dut a terme avui una sessió dins el programa Escola i Empresa a l’Institut Angeleta Ferrer i Sensat de Sant Cugat del Vallès. Ripoll és soci -i responsable de Productes i Serveis- de l’empresa Deloitte.

La xerrada s’ha desenvolupat amb l’esquema habitual de FemCat, amb unes dinàmiques de grup participatives entre els alumnes -que eren 51 de primer de Batxillerat- i el ponent que donen lloc a intercanvis que permeten acostar les realitats tant de l’empresari com dels estudiants. “A Deloitte tenim tres objectius: aportar valor als nostres clients; aportar valor als nostres professionals; i donar un retorn a la societat amb acció social”, ha indicat Ripoll.