Dins del marc de les Xerrades d’Escola i Empresa organitzada per la Fundació FemCat, el Sr. Xavier Brossa ha visitat l’Institut Ausiàs March per compartir amb els alumnes la seva experiència al món empresarial, establint una dinàmica molt enriquidora amb els estudiants ja que han pogut conèixer de primera mà una realitat que ens molts cassos és molt llunyana.

De la seva trajectòria professional destaca que actualment és soci i Director de PwC a Catalunya, membre de l’Institut d’Auditors Censors Jurats de Comptes d’Espanya i del Cercle d’Economia, patró de FemCAT i tresorer de l’Associació Espanyola de Directius.

Brossa ha parlat de diversos temes al llarg de la xerrada, entre d’altres del món que ve, d’una competitivitat molt forta, en la qual un treballador ja no pot pensar que farà tota la seva vida la mateixa tasca. Actualment i en el futur el que es demana és que tant el treballador com l’empresa siguin flexibles i s’adaptin als canvis el més ràpid possible.