En Christian Robert, fundador i director executiu del Centre de Coaching i Intel·ligència Emocional de Sant Cugat, ha visitat avui al grup del cicle formatiu de gestió administrativa de l’Institut Carles Vallbona de Granollers.

La sessió ha començat explicant amb més detall què és el coaching i la intel·ligència emocional i la raó per la qual el ponent va decidir encaminar-se cap a aquesta disciplina després de molts anys com a empresari en el sector de l’hostaleria. Actualment encara manté l’empresa Licors TIR International de la qual és soci-fundador i director executiu. Al llarg d’aquesta explicació, en Christian ha animat els nois i noies a pensar sobre el món de l’empresa. Agafant d’exemple un fulletó, s’ha reflexionat sobre la cadena de valor i sobre la quantitat d’empreses que participen del procés d’un producte fins que aquest arriba a les nostres mans. Com a empresari ha explicat com és el seu dia a dia i quines tasques desenvolupa. En aquest punt, ha destacat la importància de la formació (en qualsevol nivell) a la qual ell dedica una hora diària.

A l’hora de parlar de les habilitats, el ponent ha plantejat un joc entre l’alumnat. Es tractava d’escollir aquella habilitat amb la qual es sentissin més identificats. Entre tots han fet una descripció de totes les habilitats, arribant a la conclusió que més enllà de tenir-les totes, el més important és rodejar-te d’un equip que pugui completar les teves.

Finalment, els alumnes han plantejat algunes preguntes al voltant de com iniciar un projecte, el finançament necessari o la formació adequada per ser empresari, entre d’altres.