El projecte Escola i empresa de Femcat, s’ha desplaçat fins a l’Institut Cassà de Cassà de la selva, on han rebut la visita de la ponent Maria Jordà, Directora de la Fundació Eurofims.

Eurofims és una empresa de més de 550 treballadors que es dedica a la prestació de serveis per a feines temporals, selecció de persones i consultoria en recursos humans.

Aquesta vegada ha estat una sessió doble, primer amb alumnes de 4t d’Eso i hem continuat amb els alumnes de 1r de batxillerat, les dues sessions han estat molt participatives, mostrat-se molt atents mentre la Maria els hi explicava les seves responsabilitat al capdavant de la fundació, explicant el seu dia a dia i les seves rutines de treball.