Avui vàries classes de Batxillerat i Cicles formatius de l’INS Cendrassos han estat connectats a una videoconferència amb el ponent Guifré Homedes, Director General d’Amat Immobiliaris, una empresa fundada fa 72 anys pel seu avi i que actualment té quatre seus ubicades a Barcelona i rodalies.

En Guifré ha explicat diverses experiències i casos reals, tant de la seva empresa com d’empreses conegudes, per arribar a la conclusió que de l’observació i els projectes fallits se’n pot treure un aprenentatge molt valuós per reinventar-se i innovar.

També ha destacat tres punts molt importants que ha de tenir en compte una empresari/a: tenir el millor equip de treballadors, tenir contacte amb els clients i està connectat amb l’entorn.

I finalment, ha fet participar als/a les alumnes per descriure les habilitats que ha de tenir un empresari/a, i han sortit paraules tant interessants com empatia, resiliència, treball en equip i   honestedat, totes molt útils i molts necessàries per tenir un bon projecte i saber engrescar l’entorn i les persones.