Aquest dijous 23 de maig ‘Escola i Empresa’ ha visitat les comarques del Tarragonès i el Montsià a la provincial de Tarragona. El ponent, Josep Maria Lloreda, gerent de KH Lloreda, ha ofert dues xerrades a un total de 100 alumnes de Batxillerat a l’Institut Collblanc de Tarragona i a l’IES Els Alfacs de Sant Carles de la Ràpita. KH Lloreda és actualment una empresa de fabricació i comercialització de productes de neteja per a la llar i per al sector industrial, especialment coneguda pel seu producte estrella, el KH7. L’empresa del ponent ha servit d’exemple als estudiants com a negoci que ha sabut mantenir-se i fins i tot augmentar vendes i personal en temps de crisi econòmica.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial