Aquesta setmana el programa Escola i Empresa s’ha acostat fins a Flix de la mà de l’empresària Marta Domènech. La Marta Domènech ha tingut una llarga carrera com a executiva a la companyia Mango fins a crear el seu propi projecte empresarial, l’Hotel Hostal Sport de Falset. Avui ha vingut a compartir la seva experiència amb els alumnes de l’Institut INS Montsià. Domènech és la directora de l’Hotel-Hostal, que per la seva originalitat ha rebut diversos premis de reconeixement.

La sessió ha girat entorn de nocions bàsiques d’empresa i ha permès acostar el món de l’emprenedoria als alumnes. La Marta Domènech ha comentat que és important saber diferenciar-se per trobar el lloc de la teva empresa en la societat, així com assegura-se d’estar envoltat de la gent idònea que t’ajudi a poder-lo tirar endavant.