Joan Alsina, fundador i president d’Acceso Corporate Partners, ha dut a terme avui una sessió del programa Escola i Empresa a l’Institut de Sabadell, al Vallès Occidental. Acceso, amb seu a Sant Cugat, és una empresa de consultoria en estratègies, finances corporatives i RR.HH.

Davant 23 alumnes de 4art d’ESO, Alsina ha explicat la importància de l’empresa en la societat i, a grans trets, la funció de la seva companyia. “Si vols ser empresari per guanyar diners, no ho seràs. I no guanyaràs diners”, ha avisat Alsina als estudiants en una fructífera xerrada.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial