Joan Alsina, fundador i president d’Acceso Corporate Partners, ha dut a terme avui una sessió del programa Escola i Empresa a l’Institut de Sabadell, al Vallès Occidental. Acceso, amb seu a Sant Cugat, és una empresa de consultoria en estratègies, finances corporatives i RR.HH.

Davant 23 alumnes de 4art d’ESO, Alsina ha explicat la importància de l’empresa en la societat i, a grans trets, la funció de la seva companyia. “Si vols ser empresari per guanyar diners, no ho seràs. I no guanyaràs diners”, ha avisat Alsina als estudiants en una fructífera xerrada.