La segona setmana de març ha començat amb el debut de Lali Molera, una nova ponent per el programa Escola i Empresa. La Lali s’ha desplaçat fins a les Masies de Voltregà per fer una sessió dels programa amb els alumnes de 1 de batxillerat de l’Institut Voltrganès. És la Consellera Delegada de Casa Tió, una empresa desenvolupa la seva activitat entorn la producció i distribució de carn de qualitat a un preu competitiu. L’empresa té presència a Catalunya i dóna feina a prop de 150 persones.

La sessió s’ha desenvolupat en un ambient distès entre els alumnes i ponent, que ha explicat les idiosincràcies del món empresarial desde la seva perspectiva. També ha explicat algunes de les seves preocupacions, com que la carn sigui sempre de la màxima qualitat i que es mantingui sempre en bon estat als seus establiments. Així mateix, s’ha parlat dels processos de canvi i adaptació que han de fer totes les empreses segons la realitat del seu entorn va cambiant, ja sigui per causa d’una crisi o pels canvis en els hàbits dels clients. L’equip que es pugui formar és igualment clau per l’èxit de l’empresa.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial