Toni Garcia, president i director general de Doga, ha conduït avui una xerrada del programa Escola i Empresa a l’Institut El Cairat d’Esparreguera. Doga és una empresa de components d’automoció que celebra els 60 anys de la seva fundació.

Davant 24 alumnes de 1er de Batxillerat, Garcia ha explicat com funciona una empresa i ha comentat algunes habilitats per esdevenir un bon emprenedor. Els estudiants s’han mostrat atents i participatius.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial