En Nabel Kachachi, Director d’Operacions per la Zona Est d’Espanya de l’empresa TRIGO GLOBAL QUALITY SOLUTIONS, ha visitat els nois del cicle formatiu d’automoció de l’Institut Esteve Terradas de Cornellà.

Després de parlar sobre el paper de les empreses i les marques en la nostra societat, el ponent ha passat a descriure com va sorgir l’empresa TRIGO i quina és principalment la seva tasca. Els alumnes han mostrat molt interès quan s’ha explicat com es fa la revisió per exemple de peces pel sector automobilístic. El ponent ha volgut destacar però com d’important és la formació, donat que el principal actiu de l’empresa són els mateixos treballadors. Una major formació sempre donarà més oportunitats.

S’ha parlat també dels aspectes fonamentals del rol del directiu i de les habilitats que aquest ha de tenir per desenvolupar la seva feina. Aquest punt ha generat un engrescat debat sobre l’estereotip del directiu i/o empresari: sobre la seva astúcia, el treball en equip, la seva capacitat de liderar i comunicar, l’honestedat, si ha de tenir o no escrúpols, etc.

El ponent ha finalitzat la sessió donant un consell als alumnes “mai s’ha de tenir por a provar coses, ni por a equivocar-se”.