Els alumnes del Cicle Superior d’Informàtica han rebut avui la visita d’en Santi Oller, Director de Desenvolupament de Negoci de Microsoft. Han pogut conèixer amb més detall, com van ser els orígens de la companyia, de la presència que aquesta té en la societat i quina és la seva missió empresarial. Això ha servit per conversar sobre la cadena de valor i sobre la quantitat d’empreses que participen de l’elaboració d’un sol producte.

Des del seu rol de directiu, el ponent ha volgut transmetre com és el seu dia a dia fent èmfasi en aquells aspectes que més valora i més el motiven com és la possibilitat d’ajudar i de resoldre problemes, aportant també una reflexió sobre l’impacte que té una feina dins la societat.

Els alumnes han participat molt en comentar les habilitats que ha de tenir un directiu o directiva, destacant algunes com l’honestedat sobre la qual el ponent ha dit “no ser honest té molt poc recorregut”, el lideratge o la presa de decisions.

Per acabar s’ha ressaltat la importància d’estar permanentment informat, del coneixement de l’anglès i d’una actitud decidida que faci no tenir por a equivocar-se.