El mes d’octubre s’ha tancat amb dues xerrades a l’institut Eugeni d’Ors de Vilafranca del Penedès. Josep Santacreu, director general de DKV Espanya, s’ha aplicat a fons per transmetre els valors del programa escola i empresa als quasi 100 alumnes que totalitzaven les dues classes de 1r de batxillerat d’aquest institut.

DKV és una empresa líder en assegurances per la salut a Epanya i unes de les més importants a nivell mundial. Josep Santcreu ha parlat del valor que dóna el treball en equip en una empresa, tant de grans com petites dimensions, així mateix també ha destacat la importància que ell i la seva empresa donen a la honestedat i la responsabilitat social corporativa.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial