L’excel·lentíssim Jordi Marín, antic Director General de MICROSOFT a Catalunya, ha dut a terme avui una sessió del programa Escola i Empresa a l’Institut Fort Pius de Barcelona.

El senyor Marín ha dialogat amb 25 alumnes de Batxillerat sobre les funcions dels directius: cal adaptar-se al context, estar atents als canvis i a l’entorn. Posteriorment el ponent els ha preguntat quines pensaven que havien de ser les habilitats de l’empresari entre les quals l’alumnat ha identificat: ser carismàtic, saber motivar a l’equip i tenir un bon lideratge, entre d’altres.

Per acabar en Jordi Marín ha animat als alumnes a trobar els seus punts forts i reforçar-los.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial