L’excel·lentíssim Jordi Marín, antic Director General de MICROSOFT a Catalunya, ha dut a terme avui una sessió del programa Escola i Empresa a l’Institut Fort Pius de Barcelona.

El senyor Marín ha dialogat amb 25 alumnes de Batxillerat sobre les funcions dels directius: cal adaptar-se al context, estar atents als canvis i a l’entorn. Posteriorment el ponent els ha preguntat quines pensaven que havien de ser les habilitats de l’empresari entre les quals l’alumnat ha identificat: ser carismàtic, saber motivar a l’equip i tenir un bon lideratge, entre d’altres.

Per acabar en Jordi Marín ha animat als alumnes a trobar els seus punts forts i reforçar-los.