L’Institut Francesc Ferrer i Guàrdia, de Sant Joan Despí, ha rebut avui la ponent Imma Amat en el marc del programa Escola i Empresa. Amat és codirectora general d’Amat Immobiliaris, una empresa de serveis immobiliaris amb seus a Sant Just, Barcelona i Sant Cugat i 90 treballadors.

En una sessió davant 24 alumnes de Cicles Formatius de Grau Mig d’activitats comercials, Amat ha explicat la seva experiència com a empresària i alguns dels factors essencials perquè un projecte tiri endavant. “Cal treballar molt, ser perseverant, valent, afrontar les dificultats…”, ha indicat Amat, que ha aconsellat als estudiants “la formació contínua i, cosa essencial, el coneixement de l’anglès”. “Una empresa que vulgui perdurar necessita anar innovant, renovant-se, i cuidar el personal”, ha afegit.