Vicenç del Mar, fundador d’Hidem-SAS, ha conduït avui una doble xerrada del programa Escola i Empresa a l’Institut Francisco Goya del barri del Guinardó de Barcelona. Hidem-SAS és una empresa que es dedica a l’anàlisi de dades, bàsicament per a l’administració pública.

Davant 27 i 26 alumnes de dues clases de 4art d’ESO, respectivament, Del Mar ha fet èmfasi en el factor humà, “perquè gestionar persones és el més difícil que hi ha”, ha dit. “És molt important ser bon company, així com saber comunicar els valors de l’empresa tant als empleats com als clients”, ha indicat.