James Basha, fundador de l’acadèmia d’idiomes Abbey School, ha sigut el ponent encarregat de dirigir la xerrada d’avui al centre Icària de Barcelona. Abbey School és una escola d’idiomes que es diferencia de les tradicionals en tant que no treballa aspectes de la gramàtica i s’enfoca més en l’aprenentatge de la parla i de la comprensió de l’idioma.

Basha ha encoratjat els alumnes, en una de les sessions més dinàmiques i motivadores que s’han vist mai a Escola i Empresa, a “incrementar el seu potencial”. Segons Basha tothom té capacitats per aconseguir objectius que en un principi semblen impossibles. El seu periple vital en certa manera serveix d’exemple els alumnes en aquest sentit, ja que Basha ha aconseguit superar una sèrie de dificultats personals que a priori eren incompatibles per convertir-lo en l’emprenedor que ha esdevingut.