Teresa Navarro ha estat l’encarragueda de dirigir una sessió pels alumnes de cicles formatius de l’Institut Gallecs, a la localitat de Mollet del Vallès. Navarro és la directora de la Fundació Femcat, una fundació que s’encarrega de potenciar el contacte entre el món empresarial i la societat en vistes a fer de Catalunya una regió puntera en tots els aspectes, tant econòmics com socials.

Navarro ha parlat amb els alumnes sobre la importància de l’empresa en la societat, així com la cadena de valor que es desprèn de cada empresa pels lligams que té amb la societat, i finalment s’ha parlat de les habilitats que es considera desde FemCat que hauria de tenir un empresari.