La Marta Domènech ha tingut una llarga carrera com a executiva a la companyia Mango fins a crear el seu propi projecte empresarial, l’Hotel Hostal Sport de Falset. Avui ha vingut a compartir la seva experiència amb els alumnes de l’Institut INS Montsià. Domènech és la directora de l’Hotel-Hostal, que per la seva originalitat ha rebut diversos premis de reconeixement.

La sessió ha girat entorn de nocions bàsiques d’empresa i ha permès acostar el món de l’emprenedoria als alumnes. La Marta Domènech ha comentat que és important saber diferenciar-se per trobar el lloc de la teva empresa en la societat, així com assegura-se d’estar envoltat de la gent idònea que t’ajudi a poder-lo tirar endavant.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial