Els alumnes de 4rt d’ESO d’Emprenedoria de l’Institut Isaac Albéniz de Badalona, han rebut avui la visita de la Laura Rosell, Presidenta de l’empresa CERÀMICA COLLET, S.A., empresa que es dedica a la fabricació de pastes ceràmiques per a la indústria, artesania i ceràmica artística, i d’argiles naturals per a manualitats.

La ponent ha començat convidant els nois i noies a reflexionar sobre el paper de les empreses en la societat i en el nostre dia a dia, obrint un diàleg sobre la gran diversitat de negocis que existeix i sobre el què pensen què és el rol d’un empresari i/o empresària.

La xerrada ha continuat explicant amb més detall la realitat de l’empresa CERÀMIQUES COLLET: com el procés de digitalització i les noves tecnologies els hi ha permès exportar amb més facilitat el seu producte, l’ús de les xarxes socials, la diversificació del negoci i la presència d’una botiga al centre de Barcelona, entre d’altres aspectes. Com ha afectat la pandèmia a l’empresa ha estat un dels temes que ha generat més curiositat.

En l’apartat de les habilitats, els alumnes han ajudat a definir aquelles més importants per la tasca d’un empresari i/o empresària. Han destacat habilitats com la creativitat, el lideratge, la responsabilitat, etc.  La ponent ha volgut emfatitzar d’altres com l’honestedat, el treball en equip i la comunicació com “una eina fonamental per la bona entesa amb el teu equip”.

Per acabar la sessió, la ponent ha volgut animar els nois i noies a repensar sobre el futur i a prendre decisions, convençuda que entre ells pot haver-hi un futur empresari i/o empresària.