Els alumnes de 4art d’ESO de l’Institut Isaac Albéniz de Badalona han rebut la visita virtual del Ricard Aubert, conseller de l’empresa Simon, fundada l’any 1916 fabricant portalàmpades, i a dia d’avui ofereixen un ampli ventall de materials i serveis relacionats amb la instal·lació elèctrica.

Durant tota la sessió, en Ricard ha interactuat amb els alumnes fent-los-hi preguntes sobre el que creien que feia ell en el seu dia a dia, seguit de les habilitats que creuen que ha de tenir un empresari, i ell els ha comentat que el més important de la seva feina és tenir un bon equip i envoltar-se de bons professionals. També els ha comentat que el que més li agrada de la seva feina és la interacció amb la gent, conèixer noves cultures i viatjar, i el fa sentir molt bé poder donar feina a altres persones.

Per finalitzar, en Ricard ha parlat de que les empreses estan vives, han d’anar canviant i evolucionant, i per això han d’anar buscant noves idees i diferenciar-se de la competència; i els ha animat a ser emprenedors i treballar per ells mateixos, sempre començant a petita escala.