L’Institut Jaume I de Salou ha rebut avui la ponent Imma Amat en el marc del programa Escola i Empresa. Amat és codirectora general d’Amat Immobiliaris.

En dues sessions davant alumnes de Batxillerat i de Cicles Formatius, respectivament, Amat ha explicat la seva experiència com a empresària i alguns dels factors essencials perquè un projecte tiri endavant. Les dues classes magistrals han generat l’interès i les preguntes de l’alumnat.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial