Marta Domènech, gerent de l’Hotel Hostal Sport, ha realitzat una sessió del programa Escola i Empresa a l’Institut Joan Guinjoan, a Riudoms. La xerrada ha anat dirigida a 40 alumnes de 1r de batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mig de Comerç.

La ponent, a partir de la seva experiència com a directora d’hotel, ha sabut motivar a l’alumnat, tot aproximant les tasques i la figura de l’empresariat als joves i aportant-los consells molt útils per al seu dia a dia. Domènech ha posat en valor la conjunció de cultura i economia i ha destacat la importància de saber combinar la innovació amb la defensa de les pròpies arrels.

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Global Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial