Marta Domènech, gerent de l’Hotel Hostal Sport, ha realitzat una sessió del programa Escola i Empresa a l’Institut Joan Guinjoan, a Riudoms. La xerrada ha anat dirigida a 40 alumnes de 1r de batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mig de Comerç.

La ponent, a partir de la seva experiència com a directora d’hotel, ha sabut motivar a l’alumnat, tot aproximant les tasques i la figura de l’empresariat als joves i aportant-los consells molt útils per al seu dia a dia. Domènech ha posat en valor la conjunció de cultura i economia i ha destacat la importància de saber combinar la innovació amb la defensa de les pròpies arrels.