El programa Escola i Empresa s’ha acostat aquesta setmana de març a l’insitiut Joan Oró de Lleida, on el ponent David Vara ha dut a terme una sessió pels alumnes de 1r de batxillerat. Vara és funador de Blueindic una aplicació de gestió empresarial que ajuda les empreses a manegar millor el seu dia a dia financer sense necessitat d’instal.lar un sotware. L’empresa la va fundar fa 2 anys després d’un periple considerable treballant en altres empreses per compte aliena.

David ha transmés als alumnes el què ell considera com a esperit emprenedor, i a partir d’aquí han sorgit interessants línies de debat. A més, com és habitual en les xerrades d’Escola i Empresa s’ha parlat del dia a dia d’un empresari, així com de les habilitats adequades que s’haurien de treballar per poder enfocar l’emprenedoria amb èxit.