Ricard Vizcarra, soci fundador i director comercial d’Ecostudi, empresa formada per experts en qualitat i medi ambient que cerquen solucions per optimitzar el funcionament i estalvi energètic d’altres empreses o institucions, ha participat en el programa Escola i Empresa a l’INS Joan Oró situat a Lleida.

Vizcarra ha compartit una sessió molt interessant amb els alumnes de 4t ESO i 1r de Batxillerat del centre. Amb les seves aportacions extra, a partir d’exemples i anècdotes de la seva empresa i altres empreses del mercat, el ponent ha fet reflexionar als alumnes sobre el treball en equip i la capacitat per delegar, i veure en els altres allò que se’ls dóna bé. També ha ofert una visió senzilla i honesta sobre la seva rutina com a empresari.