Ricard Vizcarra, soci fundador i director comercial d’Ecostudi, empresa formada per experts en qualitat i medi ambient que cerquen solucions per optimitzar el funcionament i estalvi energètic d’altres empreses o institucions, ha participat en el programa Escola i Empresa a l’INS Joan Oró situat a Lleida.

Vizcarra ha compartit una sessió molt interessant amb els alumnes de 4t ESO i 1r de Batxillerat del centre. Amb les seves aportacions extra, a partir d’exemples i anècdotes de la seva empresa i altres empreses del mercat, el ponent ha fet reflexionar als alumnes sobre el treball en equip i la capacitat per delegar, i veure en els altres allò que se’ls dóna bé. També ha ofert una visió senzilla i honesta sobre la seva rutina com a empresari.

Empreses i Entitats Col·laboradores

Infraplan

Encofrats Alsina ASCEF Basi Group Cambra de Sabadell Cambra de Terrassa Coatresa FXSTREET InaccésIrestal

AIJEC Barcelona Activa Barcelona Global Creacció Departament d'Educació de la Generalitat Escola emprenedors Forum Carlemany Diputació Lleida Ajuntament Lleida PIMEC Joves Sant Cugat Empresarial